شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی ۶ هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد+تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳) گره کور ترافیکی در میدان شهید کاوه مشهد باز می‌شود
سرخط خبرها

احداث ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته در خراسان رضوی | ضرورت پیش‌بینی اعتبارات ملی

  • کد خبر: ۲۹۷۵۴۳
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
احداث ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته در خراسان رضوی | ضرورت پیش‌بینی اعتبارات ملی
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: برای ساخت راه‌های روستایی و فرعی استان نیاز به اختصاص ردیف مستقل ملی است و منابع مالی استانی جوابگو نیست.

به گزارش شهرآرانیوز ، جعفر شهامت درخصوص ساخت راه‌های روستایی و فرعی در خراسان رضوی اظهار داشت: هم‌اکنون تخصیص منابع مالی استانی برای طرح‌های راهداری ۲۷ درصد است، در حالی که اگر به صورت ردیف مستقل ملی اعتبار اختصاص یابد، قطعاً وضع بهتر خواهد بود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ با تکیه بر اعتبارات مالی محلی تنها ۹۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این استان را توانستیم آسفالت کنیم در حالی‌که در سال ۱۴۰۲ با دریافت بودجه‌های ملی، تجمیع منابع استانی و تخصیص ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، ۱۵۸ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی ضمن اشاره به احداث و آسفالت ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی از ابتدای سال جاری و اجرای روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی به طول ۷۵ کیلومتر بیان کرد: در حال حاضر ۸۴ درصد از خانوار‌های روستایی استان از نعمت راه آسفالته روستایی برخوردارند و در گام نخست، احداث راه حدود ۲۰۰ روستای دارای اولویت در استان، نیازمند ردیف بودجه ملی است.

طول راه‌های روستایی خراسان رضوی ۹ هزار و ۷۸۰ کیلومتر است که به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، حدود هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار آن هنوز آسفالت نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->